על איזה אבקות אתם ממליצים להוסיף לשייק אחרי אימון?

השואל: אוהד מרמלה

תשובה:

שייקים הם מעולים כתוספת לתכנית תזונה מגוונת שמכילה שפע פירות וירקות, חלבון איכותי ושמנים איכותיים (שמן קוקוס/זית כן, מרגרינה/קנולה לא).

בסיס טוב לשייק יכול להיות תפוחי עץ או אגסים, כוס מים, בננה קפואה או שתיים לא קפואות ועלים ירוקים (קייל/חסה/תרד) - השייק הוא הזדמנות מעולה להכניס הרבה עלים לגוף, שהם מהמזונות הטבעיים הכי מלאים בויטמינים בטבע.

טיפ: רכשו מזון אורגני, ככל האפשר. אפשר להזמין ישירות מהחקלאי עד הבית.
מזון אורגני בריא יותר, מכיל יותר ויטמינים ומינרלים, ופחות רעלים.

אנחנו ממליצים להוסיף לשייקים: אבקת קקאו RAW או שבבי קקאו טהור, אבקת ספירולינה (אצה מפוצצת בויטמינים וחלבון), כלורלה (גם כן אצה), ואבקת קייל (אם אין קייל טרי).

ציור נינג'ה יפנית

יש שאלה שמסקרנת אתכם לגבי אומנויות לחימה?
הנינג'ות שלנו יסדרו לכם תשובה חדה ולעניין

dojo star of life

כל המורים לאומנות לחימה בישראל

מאמנים - חיפשתם תוצאות?

שילחו אלינו הודעה

פורטל ישראל דוג’ו פועל לקידום ענף אומנויות הלחימה בארץ. אנו מאמינים שכל השיטות טובות ליצירת אנשים בריאים וחזקים – ומטרתנו שאומנויות הלחימה יהיו חלק מהחיים של יותר בתים בישראל.

כל הזכויות שמורות © 2018-2022

כל הזכויות שמורות © 2018-2022
תנאי שימוש  |  צור קשר