בעיטות אומנות לחימה מדהימות מהסרטים

בעיטות הן חלק מהותי בשיטות לחימה רבות. בשיטות אומנות לחימה רבות כגון טאקוונדו, איגרוף תאילנדי, קיקבוקס, קראטה וקונג פו לסוגיו, יש מגוון רחב של בעיטות – חלקן יותר “פרקטיות” במצבי אמת וחלקן פחות (תלוי מי בצד השני ואת מי שואלים).

בקולנוע לעומת זאת, לא משנה מה פרקטי או מציאותי… לכן הכוריאוגרפיה של סרטי אקשן מתמקדת יותר במה שנראה טוב ומלהיב את הצופים.

בסרטונים הבאים תוכלו לראות בעיטות שיעיפו אתכם (על המסך בלבד!)

08 “נשיקת הדרקון” – ג’ט לי
הסרט מכיל כוריאוגרפיה יותר מציאותית של לחימה מבסרטיו הקודמים. ג’ט לי נלחם פה מול זוג תאומים (אחד מהם הוא פעלולן אקשן הוליוודי ידוע), ויחד יש פה סצינה חזקה.

YouTube video

 

07 “מי אני?” – ג’קי צ’אן
ג’קי צ’אן מגלם פה סוכן CIA שאיבד את הזיכרון, ומוצא עצמו בקרב מול רון סמורנברג – קיקבוקסר הולנד שמעיף לעברו מלא בעיטות מכל הכיוונים.

06 ” אלוף ללא עוררין 4″ – יורי בויקה
עוד סצינה בה לוחם אחד נלחם בתאומים, במקרה הזה קצת יותר אגרסיבי וברוטאלי. יורי בויקה מגולם על ידי סקוט אדקינס – אמן לחימה אנגלי בעל הכשרה בטאקוונדו, קיקבוקסינג ושלל שיטות אחרות.

 

05 “אגדת המאסטר השיכור” – ג’קי צ’אן
סצינת קרב קונג פו מעולה, עם ג’קי צ’אן שמציג את סגנון הקונג פו יוצא הדופן של קונג פו שיכור.

YouTube video

 

04 “הטוב מכולם” – טומי לי
סצינת טאקוונדו קלאסית. קצת ישן, לא לגמרי עומד במבחן הזמן אבל עדיין מכיל כמה תנועות מעניינות.

YouTube video

 

03 When Taekwondo Strikes – משנת 1973
סרט של פעם… שווה להריץ לסוף הסרטון ולראות את הקרב. בסרט מסופר על מאסטר טאקוונדו קוריאני שאוסף קבוצת לוחמים להגן כנגד לוחמים יפנים.

YouTube video

02 “שער דרגון טייגר” – דוני יאן
סצינת קרב רוויה בעיטות: ניקולס טצה שמשחק פה לצד דוני יאן, התאמן בטאקוונדו 9 חודשים בשביל להתכונן לתפקיד. למרות שמדובר שני לוחמי קונג פו, הוא משתמש פה בעיקר בתנועות טאקוונדו.

 

01 “The Kick” (הבעיטה)
בסרט זה מככבים חברי קבוצת פעלולני טאקוונדו קוריאנית (K-Tigers). בסרטון מהסרט אפשר לראות מלא בעיטות מעניינות, וכמה צעדי ריקוד…

YouTube video


 

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support