שאלה ותשובה: אני רוצה ללמוד אומנות לחימה שתקח אותי לתחרויות בחו”ל, מה האפשרויות?

אני רוצה ללמוד אומנות לחימה שתקח אותי לתחרויות בחו”ל, קרבות ומדליות, איזה אפשרויות יש?

השואל: יערה מאשדוד

תשובת צוות פורטל אומנויות הלחימה:

מגוון שיטות אומנות לחימה יכולות להוביל לחו”ל, לתחרויות ועוד, בדרכים שונות, ביניהן:

ג’ודו, טאקוונדו, היאבקות, איגרוף וסייף כל השיטות הללו נכללות במשחקים האולימפיים, כלומר באולימפיאדה שנערכת כל 4 שנים, וכמובן בתחרויות רבות הנערכות מדי שנה. אלו ענפים מאוד ספורטיביים וקיימים המון תחרויות במישור הארצי ועוד יותר בבינלאומי.

 

ענבר לניר - זוכת מדליית ארד מאולימפיאדת טוקיו 2020

בנוסף, ענף ה-MMA גדל בתאוצה ענקית בעשור האחרון, ומתקיימות תחרויות ברחבי העולם, כאשר גם אצלנו בישראל כמות האירועים בהם אפשר להתחרות גדלה מדי שנה.

מידע על MMA

ענף ה-MMA פתוח למתחרים מכל השיטות, כל מי שרוצה להיכנס לזירה ובעל הכישורים והאומץ, מוזמן לעשות זאת. יש מתחרים מרקעים של שיטות רבות: קראטה / סאנדה / היאבקות / ג’וג’יטסו ועוד.

גם ענף הגו’ג’יטסו הברזילאי מתקדם בצעדי ענק ברחבי העולם ומתקיימות תחרויות רבות בכל היבשות כולל בארץ. ה-BJJ מצליח מאוד גם בישראל ובשנים האחרונות יש המון אלופי אירופה ועוד משלנו (גברים ונשים).

לחצי כאן: לצפיה בכל האלופים הישראלים בכל אומנויות הלחימה

 

נילי בלאק איגרוף תאילנדי
גם באיגרוף תאילנדי ואיגרוף קלאסי מתקיימות תחרויות ואירועי אינטר-קלאב בארץ, ובחו”ל יש אינסוף אירועי קרבות קיקבוקסינג כמו K-1 בהם יכולים להתחרות גם אנשי קראטה. מרבית איגודי הקראטה מקיימים תחרויות במגע מלא/חלקי גם כן. בישראל יש אלופת איגרוף תאילנדי ענקית בשם נילי בלאק, ובנוסף מורה לאומנות לחימה – הגר פיינר, שהייתה אלופת העולם באיגרוף קלאסי במשקל קל לנשים.

בנוסף, מי שרוצה להתחרות עם חרב ביד, יכול לעשות זאת בענף הקנדו, אשר מקיים בקביעות תחרויות ברחבי העולם. גם אצלנו בארץ יש התאחדות לקנדו עם ייצוג לא ענקי אך פעיל של מתחרים שמתחרים בקביעות וחלקם אף יוצאים לתחרויות בחו”ל מדי שנה.  מידע נוסף על קנדו

וושו-אושו קרית גת
ענף הוושו – קונג פו מלא אקרובטיקה וכלי נשק מסורתיים, מקיים תחרויות רבות בארץ תחת התאחדות אושו, ומתקיימות תחרויות רציניות בחו”ל אליהם הם נוסעים עם תלמידים ותלמידות מרחבי ישראל.

מספר אלופי אירופה הם ישראלים בענף זה – המתחרים לא נשפטים על לחימה/קרב, אלא על הצגת היכולת בתבנית תנועה עם או בלי כלי נשק מסורתיים (חרב/מקל וכו’).

 

כפי שאת רואה, לא חסרות אפשרויות בארץ 🙂 שיהיה בהצלחה!

נינג'ה יפנית

לחצו כאן לשליחת שאלות שלכם אלינו במייל
צפיה בכל השאלות והתשובות שנשלחו אלינו


LOOKHERE

רוצים ללמוד אומנות לחימה?

 צפו בכל המורים לאומנויות לחימה, וכל חוגי ההגנה עצמית
באינדקס המאמנים של ישראל דוג’ו תוכלו למצוא בקלות חוגי אומנות לחימה עבור מבוגרים, חוגים לילדים ובני נוער

חיפוש מאמנים לפי שיטות

חיפוש חוגי אומנות לחימה לפי עיר

אימון אישי הגנה עצמית

מאמנות נשים אומנות לחימה קבוצות לנשים

אנציקלופדיה של אומנויות לחימה מידע

שיחות עם מורים ומאמנים

שיעורי כלי נשק אומנויות לחימה

חולצות אומנות לחימה

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support