כיצד אומנות לחימה מלמדת ילדים סבלנות

סבלנות נחשבת לתכונה חיובית וראויה, אבל בעולם המודרני והמהיר שבו דברים נעשים בזריזות, לעתים קרובות אנו מפספסים את מה שחשוב באמת. להיות סבלני זו אחת התכונות החשובות ביותר למבוגרים וילדים. אנו צריכים להבין שהגעה לדברים טובים לוקחת זמן, שהשגת כל מטרה כרוכה בתהליך.

אמנויות לחימה מלמדות את המתרגלים את הערך של סבלנות, וזה חשוב במיוחד בהתפתחות הילדים שלנו. על ידי הטמעת ערך הסבלנות בשלב מוקדם בחייהם, הם יבינו טוב יותר כיצד לפעול עם המטרות שהם שואפים להשיג.

סבלנות היא מהכלים החשובים ביותר להתמודדות עם תסכול. אנשים בעלי אורך-רוח וסבלנות הם בריאים יותר, פיזית ונפשית. על ידי סבלנות, ילדים יכולים לקבל החלטות מושכלות יותר, ופחות להיחפז לטעויות מהירות.

חשוב ללמד את הילדים שלנו איך להיות סבלניים, ולמידת אומנויות לחימה מטפחת תכונה זו בשלל דרכים:

1. הם לומדים להתמודד עם בעיות באופן שיטתי

ילד מתאמן בטאקוונדו

אמנויות לחימה עוסקות בהתמודדות עם בעיות ומכשולים באופן שיטתי. הבנה של אומנות לחימה כרוכה בדרך חשיבה שמאפשרת טיפוח של מיומנויות פתרון בעיות גדולות, במיוחד אצל ילדים שצריכים לפתח יכולת ספציפית זו.

באומנויות לחימה רבות, לדוגמא ג’וג’יטסו ברזילאי, קרב מגע, ג’ודו או קונג פו, כל מכשול מוצג עם אפשרויות התמודדות. הילדים המתרגלים יכולים לבחור באחת מדרכים רבות ומגוונות המציעות תוצאות שונות.

כך ילדים לומדים את תוצאות פעולותיהם על סמך טכניקות מחושבות וחשיבה מוקדמת. זה מלמד אותם סבלנות בקביעת הדרך הטובה ביותר כדי להשיג את התוצאה הרצויה.

על ידי למידה איך לכל פעולה יש סיבה ותוצאה, ילדים לומדים שגם כשצריך לקבל החלטות מהירות, הם ייבחרו בגישה נבונה יותר.

 

2. הם לומדים לבטוח בתהליך

קנדו אימון ילדים

אחד השיעורים החשובים שאומנויות לחימה מלמדות ילדים על סבלנות היא שכל דבר כרוך בתהליך מסוים. בעוד המטרה הסופית והתוצאה הם חשובים, ילדים לומדים להבין שהם חייבים לסמוך על התהליך ולזרום איתו על מנת להגיע ליעד.

לעתים קרובות אנו שואפים כל כך להשיג את התוצאות שאנחנו רוצים ומאבדים קשר עם התהליך בדרך.

אומנויות לחימה מלמדות אותנו שהתהליך חשוב באותה מידה כמו התוצאה, ואנחנו פשוט צריכים לעשות את הפעולות ולבטוח שנגשים את המטרות שלנו בזכות העבודה הנכונה שלנו.

על ידי למידה לסמוך על התהליך, ילדים מועצמים ולומדים כי כל עבודה קשה שהם עושים, אם בבית, בחדר הכושר, או בבית הספר, לא נעלמת אלא מצטברת. הם סומכים על התהליך ומשיגים את התוצאות הרצויות.

3. הם מבינים את הערך של השקעה

ילדים מתאמנים BJJ

השקעה והתמדה הן הבסיס לכל הצלחה. באמצעות אימון אומנויות לחימה, ילדים לומדים כי הם יכולים להשיג כל דבר אם הם משקיעים מספיק זמן ומאמץ לתוך זה. אומנויות לחימה גם מראות להם שכל דבר אפשרי אם נותנים את המאמץ הדרוש כדי להצליח.

כל מפגש באומנויות לחימה הוא אתגר, ופעמים רבות צריך לעבוד קשה כדי להשתפר. אין קיצורי דרך ללמידה נכונה, ובאומנויות לחימה, ילדים מבינים מה הם צריכים לעשות כדי להגיע למטרות שלהם.

גישה זו חודרת לחייהם האישיים ומעניקה להם סבלנות רבה יותר, ומאפשרת להם להתאים את ההשקעה הנחוצה להשגת ליעדים שלהם.

 

 

 

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support